Het Idee


Kerkyra
Kerkyra

P7260002In de periode tussen 30-07 en 13-08-2011 verblijven we op het Griekse eiland Korfoe in het Riviera Barbati vakantiepark. Meteen al in het begin van de vakantie komt Jewgenija met het idee om een huis te bouwen. In mijn hoofd heb ik deze gedachte al langer; immers hoor je als man in je leven drie dingen te doen:

  1. Een zoon verwekken
  2. Een boom planten
  3. Een huis bouwen

De eerste twee opgaven waren niet moeilijk, alleen de huisbouw had ik al jaren geleden uit mijn hoofd gezet. Weliswaar verdien ik dubbel modaal, maar het bleek tot nu toe zelfs onvoldoende voor onze maandelijkse uitgaven patroon, laat staan dat we gingen sparen.

imageMaar Schenja is vastberaden, en samen besluiten we dat we vanaf nu de centen bij elkaar houden, de Lexus verkopen en binnen 1 jaar 100.000,- € gaan sparen.

Geef een reactie

