A-Day


Vandaag heb ik drie architecten gesproken: Sander Bruinsma (atelier Blauw), Heidi van der Wardt (buiding trend) en Jan Overeem (Overeem Architecten BV). Wat ben ik op !!!! Het zijn vooral de verhalen, wat het toch niet allemaal gaat kosten die me moe maken. Ik heb zelfs geen zin om te gaan badmintonnen en duik vroeg het nest in.

In de volgende dagen zien we ook nog Ingrid Douwes (BURO ID architecten bma). Schenja spreekt haar eerst alleen en is enthousiast. Bij een vervolggesprek brengt ze wat ideeën me (ze had de stoute schoenen aangedaan), en ik ben onthutst. Eigenlijk zelfs een beetje boos over haar voorstellen die mijn teennagels kromtrekken. Een gang van 4m lang en 1m breed stelt ze voor.

Na, ik heb het met architecten in het algemeen en vrouwelijke architecten in het bijzonder helemaal gehad. Tussen al de blinden is Sander nog de koning.

Geef een reactie

