Hoeveel kunnen we lenen?


Ik was al eind september bij een hypotheekadviseur binnengestapt met de vraag, hoeveel we eigenlijk kunnen lenen. Hij wilde vervolgens met Leo contact opnemen voor het verkrijgen van cijfers, maar dit gebeurde niet; zelfs niet toen ik nog eens achteraan belde.

Vandaag had ik een afspraak met de hypotheekadviseur van De Bruyn; een gedegenere keuze leek mij. Ik heb onze situatie uitgelegd; echter omdat we ondernemers zijn, kunnen geen eenvoudige formules worden toegepast. Het belangrijkste gegeven blijken mijn jaarcijfers te zijn. Maar dit lijkt me geen probleem; hier heb ik toch een accountant voor?! Dat moet gauw geregeld kunnen zijn en dan weten we namelijk of het überhaupt haalbaar is!

Geef een reactie

