Manfred fragen !


Wie heeft ook weer zijn hele leven als opleiding voor bouwvakkers gewerkt? Manfred! Misschien weet hij een goed bedrijf dat voor een kleine prijs bij ons aan de slag wil? Maar misschien wil hij mij ook als opzichter helpen? Ik ga dus vandaag met Heinrich naar Podewall. Manfred is op in eerste instantie niet echt enthousiast, maar heeft wel een voormalige leerling ontmoet die nu leiding geeft aan een behoorlijk groot bouwbedrijf. Hier gaan we dan ook samen praten. Alleen hebben ze opdrachten zat. Maar ze zijn dan weer onderdeel van een groter bouwconcern Vastbouw. Meteen met de directie gebeld en afgesproken dat ik mijn ontwerpen opstuur. Ik hoop dat dit een goed alternatief is zodat we ook nog iets te kiezen hebben.

Geef een reactie

