Deadline 31-01


Vandaag heb ik de druk bij de vier aanbieders opgevoerd; mij gaat het proces van ontwerpen bij hun toch wel te lang. Ik bedoel dat ze al 4 weken bezig zijn, maar ik heb nog niet veel meer gezien dan wat losse schetsen.

Anderzijds zit ik natuurlijk met het termijn van twee maanden om de financering van de grond rond te krijgen. Dus heb ik dan maar 31-01 als deadline gesteld. Ben toch wel benieuwd, hoe zich dit nu verder gaat ontwikkelen!

One thought on “Deadline 31-01

Geef een reactie

