O-Day aftermath


Vandaag heb ik besloten om OK Huis vaarwel te zeggen omdat hun prijs ook boven VDM / Flieroord uitsteekt en ik geen duidelijk beeld van hun installatie aanbieding heb.

Dan nog de keuze tussen VDM en Flieroord. Is lastig omdat ik hetzelfde huis tegen dezelfde prijs krijg en hetzelfde gevoel bij hun heb. Dan laat ik de munt maar de kant van Flieroord op vallen omdat ik ze via Manfred heb leren kennen.

De reactie van OK Huis en VDM? Ze dachten mij al in hun zak te hebben en zijn vastbesloten om de opdracht alsnog te verwerven! OK Huis zakt onmiddellijk in prijs en wordt concurrerend en VDM wil best allerlei concessies doen. Zo, dat wordt leuk!

Geef een reactie

