Tussenstand Architect


Vandaag heb ik mijn bevindingen over de architect met Ryan gedeeld:

Naast alle goede dingen van Martijn BAAS zoals creativiteit vind ik echter de volgende punten voor verbetering vatbaar:

  1. met alle begrip vind ik het werktempo te laag, wat zich in lange iteraties uit
  2. het ging voor mijn smaak te vaak 2 stappen & 1 terug; Martijn maakt zich zelf extra moeilijk als ie naast het verwerken van gewenste aanpassingen dingen ongevraagd wijzigt; vooral als eerder al besproken was dat niet te doen
  3. reactief is-ie goed (snelle antwoord op vragen via e-mail), maar ik mis een meer actieve houding, het willen overleggen over opties. Wellicht dat andere mensen dit niet op prijs stellen, maar het zou wat mij betreft aangeboden moeten worden.

Gelukkig voor ons had trouwens later de constructeur nog bezwaar tegen bijvoorbeeld de inspringing van de zolderverdieping, waardoor deze muren nu wel loodrecht op de muren van de 1e verdieping staan. Niet alleen de binnenruimte is nu (wat) groter, maar vooral gaan nu wel de trappen zonder problemen erin en wordt het buiten niet zo’n vogelparadijs.

Geef een reactie

