Het Keuken WarenHuis


Aangetrokken door een 50% korting actie ben ik vandaag gaan praten bij het enige echte KeukenWarenHuis. Ikea is natuurlijk lekker goedkoop, maar ik zit met twee problemen:

  • ik vertrouw de kwaliteit niet: een boekenkast is iets anders dan een keuken natuurlijk. En ja, ik kan onderdelen makkelijk vervangen. Maar ik wou toch wel gedegene kwaliteit en ben dan ook voor massieve deuren gegaan
  • ik wil wel een gedegene oplossing voor de 90 cm brede oven, waarvoor Ikea geen standaard maat heeft

Dus met een meerprijs in mijn hoofd stapte ik het gesprek in, waarna de verkoper precies met de prijs op de proppen kwam die ik in gedachte had! Dat kon geen toeval zijn.

  

Bovendien lokte nog de loterij waarin we 10.000,- EUR terug zouden kunnen krijgen. Later zal dan trouwens blijken dat we niet de gelukkigen waren.

Geef een reactie

