Elektro & Airco


Vandaag had ik een afspraak met Carl Dekker & Co van Koldijk-Lijnberg-Dekker. Enerzijds had ik nog nooit direct met hun over allerlei installatiezaken gesproken, anderzijds ligt er met een stevige meerprijs op het Elektro en Airco gedeelte ook een probleem op tafel.

Ik had met hun bij LeasePlan afgesproken, maar omdat ze bij de receptie niet naar mij, maar naar Oʶ vroegen, ging het in eerste instantie mis en werden ze naar de andere LeasePlan vestiging gestuurd. Met een half uur vertraging kon het dan echter beginnen.

Qua elektro bleek dat ze initieel van 1 lamp en 1 contactdoos per kamer hadden gerekend. Dit laat ik nu even zonder commentaar zo staan.

Qua airco hadden ze eigenlijk een systeempje voorgesteld dat vanuit een buitenunit 8 kamers koelt, maar dan ongeregeld. Dit slaat ook nergens op!

Afijn, omdat ik niet met de prijsverhoging akkoord ben, is afgesproken dat ze een gedetailleerdere offerte maken. Parallel ben ik echter aan de slag gegaan om aparte Elektro en Airco offerte in te winnen.

ʶ De namen zijn op verzoek van de aannemer onleesbaar gemaakt om zijn privacy te waarborgen.

Geef een reactie

