And the Winner is ….


Ad Verhoef!

Maar hoe kwam het er ook hiertoe? Omdat ik niet meer voor minder fundering wilde betalen, besloot ik dit proces maar zelf in de hand te nemen. Mijn aanpak was vrij simpel: ik heb enerzijds het gedeelte van de offerte voor de fundering gepakt:

image
Anderzijds was Google mijn vriend en ik heb een aantal partijen, die me iets met fundering te maken leken te hebben gevraagd of ze deze offerte waar zouden kunnen maken. Een aantal hiervan reageerden en hun heb ik dan een heus bestek opgestuurd bestaande uit

  • Hinke’s constructieberekeningen en palenplan
  • de gegevens van de VanDenBerg kelder (incl. isolatie)
  • de restricties t.o.v. het heien vanwege het huis / garage van familie Zwetsloot
  • diverse administratieve gegevens zoals termijn, budget, procedure
  • deze schets

image
Naast een aantal offertes ver boven het budget waren er eigenlijk maar twee serieuze aanbiedingen, waarbij ik bij Ad het beste gevoel kreeg. Bovendien lag zijn prijs met € 53.782,- zo’n kleine € 500,- onder mijn geraamde prijs. Netjes!

Pakken we het aan!

Geef een reactie

