Troonswisseling in Zaandam


Koning Willem-Alexander is dinsdagmiddag in De Nieuwe Kerk in Amsterdam beëdigd en ingehuldigd.

ANP

"Het feit dat de koning geen politieke verantwoordelijkheid heeft, betekent niet dat hij geen eigen verantwoordelijkheid heeft. Anders zou de eed die ik straks afleg betekenisloos zijn”, zo zei Willem-Alexander in zijn toespraak voorafgaand aan de eed.

Lekker ingewikkeld en een leuke taak voor hem natuurlijk, maar ik vond het belangrijker om met Justin nogmaals de plan door te spreken:

  • mijn leidingsplan doornemen en goedkeuren
  • kabels kopen
  • op 18/19 mei met Heinrich’s vrienden de kabels trekken, behalve de kelder, want deze is voor Justin
  • Justin gaat de kabels controleren en alle knooppunten aansluiten zoals centraaldozen, nevendozen en natuurlijk de meterkast
  • indien nodig gaat Justin ook het werk van het kabeltrekken afmaken
  • Marcel loopt met het dichtmaken van de muren mee en maakt de gaten voor de contactdozen, schakelaars en losse leidingen
  • ik ga de contactdozen etc. aansluiten, of ik laat dit aan Justin over
  • de plafonds met verlichting en rookmelders zijn eveneens voor Justin

We hebben aardig wat voor de boeg; pakken we het aan!

Geef een reactie

