Vloeren


De vloeren werden vandaag gestort. Het verraste me behoorlijk. Green Constructions had dinsdag nog tot 19:00 uur doorgewerkt zodat de vloerverwarmingsleggers op 1 groep na overal de slangen konden plaatsen. Maar dan was de slang op. Woensdag kwamen ze dan nog eens terug om de laatste groep te plaatsen.

Vandaag zouden ze boven de vloer storten en de boel op vrijdag afmaken. Maar wat schetste mijn verbazing als ik tegen lunch even een kijkje ging nemen: ze waren al bijna klaar! En ik moest nog een gaatje in de kelderdek maken voor een WCD kabel! Even gauw een verlengkabel van de jongens uitgeleend en … nee, de isolatie zat in de weg zodat de boren te kort was en ik er niet zomaar doorheen kon. Dus heb ik dan maar een noodgaatje gemaakt …

Geef een reactie

