Auping rules!


Vanavond heb ik eindelijk gevonden, hoezo de groep 2.1 gisteren continu een kortsluiting opleverde. Justin had geen rekening gehouden met de twee mechanische schakelaars / dimmers voor het licht. En aangezien de aansluitingen in het schemer van de SkyKelder nog in twee verscheidenen dozen ook zaten, moest ik nog flink wat extra draden trekken en aansluiten in het donker.

image

Dus niet gek als ik er iets verkeerds had gedaan. Had ik echter niet, zo bleek vandaag. Bij een lichtgroep zaten Nul en Fase bij elkaar en gaven dus zo een kortsluiting; dit had ik natuurlijk ook al gisteren kunnen zien. Nog 3 groepen te gaan qua controle en dan kunnen de dozen dicht!

Maar gisteren was toch niet mijn dag. Wasili vond ook al alles moeilijk zoals de 3 doucheafvoeren en de inbouwthermostaat; ik hoop dat dit goed komt.

Ja en dan Hét Bed. Natuurlijk is alleen het beste goed genoeg, dus het moet een Auping verhaal zijn. We waren al bij de beddenboer in het wooncentrum, maar hij vraagt natuurlijk een hoofdprijs. Wat googelen levert een typisch resultaat op:

Kost nog steeds een vermogen, maar veel minder als wanneer we het zo in de winkel zouden kopen.

Geef een reactie

