Stress, o.a. met FensterSalon.de!!!


Tot vandaag had FensterSalon.de de aanbetaling terug moeten storten. Aangezien dit niet gebeurde, wordt dit nu een zaak. Even kijken of ik een goeie advocaat kan strikken … Is uiteraard stress die ik er eigenlijk niet bij kan hebben. Anderzijds wil ik het ook niet laten zitten, dus wellicht is een advocaat op No Cure – Poor Pay basis bereid om mi deze zorg uit handen te nemen?

Ja en dan moest vandaag het badmeubel van Beusekom veilingen worden opgehaald.

image

Ik dus tegen 11:30 uur weg bij mijn werk en om 12:00 uur stonden wij (Victor aan mijn kant) bij Bo-Rent op de stoep. Nou wat bleek: ondanks dat ik als goede klant al bij hun bekend ben, moest ik met toch weer met een tweede identificatie en een brief met mijn adres nog ook identificeren. Ik wou het al laten zitten, maar dan toch maar weer naar his om dit te halen. Toen kreeg ik het auto wel mee, maar bij Beusekom de volgende schrik: ik mocht niet meer pinnen omdat ik Bo-Rent al een flinke aanbetaling heb gedaan.

Hoe los je dit op? Ik probeerde nog via mobiel bankieren, maar hiermee kon ik alleen 1.000,- EUR overmaken. De rest ging dan via Mijn.ING.nl op mijn piepklein schermpje, waarbij het nog onmogelijk is ook om de binnengekomen SMS met de TAN code te gaan lezen omdat anders de ING pagina verlopen is. Het is dus zaak om de boven langskomende regels van de SMS te lezen en de code te onthouden. Uiteindelijk lukte dit wel, maar toen deed mevrouw lastig omdat het hoofdkantoor de betalingen niet binnen zag komen. Kan ook niet tussen ING en ABN AMRO; althans nu nog niet.

Ja en toen bleek dat we een 17 sleutel moesten hebben om de wastafel te demonteren. Hadden we niet natuurlijk, maar na een speurtocht bleken andere mensen dit wel te hebben en we mochten dit lenen. De verdere demontage verliep zonder bijzondere gebeurtenissen, net als de terugreis. Uiteindelijk was ik om 16:30 uur weer op mijn werk; 5 uur dus!

Geef een reactie

