Oh nee, he!!!


Vandaag na het werk even gauw de vorderingen van de stukadoors bewonderen, maar ineens dacht ik dat mijn hart blijft staan:

image

Krijg ik nou vandalen? Moet ik de politie inschakelen? Wat moet ik doen?

Ik ben even bij de buren geweest om te vragen of ze iets hebben gezien. Hadden ze echter niet. Ik besloot toen in het huis te overnachten om verdere vandalisme te voorkomen. De volgende dag zal blijken, dat dit de baas van de stukadoors zelf was om een slecht stuk werk af te keuren.

Geef een reactie

