Lang weekend


Het hangt nu al ruime tijd op de stukadoors. Vorig weekend was al lang: in de periode do, 10-10 t/m di, 15-10 waren alleen op vrijdag 2 man aanwezig. Kan het erger? Ja hoor! Ze gingen dan wel afgelopen zaterdag werken, maar net niet de afgesproken plafonds maar de wachtkamer en de praktijk. Hierdoor konden ze maandag & dinsdag niet aan de slag omdat alles – behalve de wachtkamer en de praktijk – door de trappenbouwer bezet was. Gisteren kwamen ze niet omdat ze niet wiste dat ze er weer konden werken, en vandaag hadden ze op weg naar mij een ongeluk. Dus al met al weer een heel lang weekend vrij voor de jongens: zo, 20-10 t/m do, 24-10. Voor ons echter een flinke tegenslag, want we komen zo natuurlijk geen stap verder! En Nick blijft ons maar voorhouden dat “morgen” alles beter wordt en dat ineens alle planningen gehaald gaan worden. Op eea manier ben ik echter mijn geloof in dit soort praatjes kwijt geraakt. Ik zal hem derhalve vandaag ook keiharde deadlines stellen!

2 thoughts on “Lang weekend

  1. Geachte heer Lau,

    Zijn er nog ontwikkelingen? Ik ben al een tijdje aan het mee kijken met uw plannen.

    Met name de verhouding tussen u en uw aannemers is voor mij een reden om te blijven lezen.

    Ik hoop er op dat u zo snel mogelijk uw droom huis als af kunt beschouwen en dat u er nog lang van mag genieten. Wij zelf gaan in uw voetsporen treden.

    Met vriendelijke groet,

    Jack

    Like

    • hallo Jack,

      Ik zou mij nog maar eens achter de oren krabben .
      Want u had geen slechtere keuze kunnen maken voor wat betrefd OK HUIS.
      het zijn een stel oplichters eerste klas . mijn bedrijf is door hun failliet gegaan en ook green constructies (mijn opvolger ) hangt het zelfde boven hun hoofd.

      Hallo heer Lau,
      ik hoop dat dat jullie er inmiddels wonen ,omdat jullie uit jullie ( oude ) woning moesten .
      ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat , ik hoop snel weer wat te mogen lezen op deze site .
      heeeeel veel sucses met de woning.

      met vriendelijke groet,
      Jan de Vries.

      Like

Geef een reactie

