Domotica Design


Ben inmiddels aardig teleurgesteld in de kwaliteit van mijn Domotica programmering. Menno was eind Oktober voor de initiële installatie, maar omdat ze de alarminstallatie niet gekoppeld kregen, bleven de overloop en badkamer lampen donker. Maar hij had me ook niet verteld dat de bewegingsmelders met weerstanden aangesloten moesten worden.

Maar goed, na 4 weken hadden ze het opgelost en kwamen ze het dan wel installeren. Ik had een uitgebreide lijst met allerlei tekortkomingen opgesteld, maar vervolgens gezien dat Meno bar weinig hiervan had opgelost. Ik kreeg dan later een bericht dat het nu wel alles opgelost was, maar enkele steekproeven wezen het tegenovergestelde uit. Zo zal ik de eerste lijst nog eens moeten maken, maar dan als check list.

Verder blijkt nu ook dat de 4 schakelaars niet kloppen; ik kan ze niet met de geleverde afdekplaat voorzien!

Ook de verwarming klopt niet, maar dat is niet het primaire probleem van Menno, maar aan de gebrekkige informatie van Creo over de koppeling van vloerverwarmingsgroepen en ruimtes te wijten. Wel is het spijtig dat Menno niet mijn wens volgt om tijdelijk per vloerverwarmingsgroep een verwarmingszone te definiëren.

Geef een reactie

