2.32 is klaar


Gisteren heb ik de hele dag te doen gehad met het installeren van de contactdozen in de op één na laatste ruimte 2.32, de biljartkamer. Vanochtend dan generale repetitie en – kortsluiting!

Ik heb dan maar alle contactdozen weer uit elkaar gehaald om de oorzaak te achterhalen en toen ik het laatste draadje weer los had gehaald – was er nog steeds kortsluiting.

 

Wat had ik nog meer veranderd? Eigenlijk niets. En behalve de spotjes en het weerstation is er geen ander elektrische afnemer in deze groep. Hmmm, even de spotjes afkoppelen?

Het probleem zat helemaal niet in de contactdozen! In de aansluiting van één van de spotjes heeft na verloop van tijd de nul draad de aarde draad geraakt. Natuurlijk zat dit bij het laatste onderzochte spotje, maar ben al lang blij dat ik niet per abuis een draad had doorboord of dat in de centraaldoos een draadje is losgeschoten.

3 thoughts on “2.32 is klaar

  1. Greenconstructions kan zijn mensen niet betalen idd.
    Leuk hè…voor noppes aan het werk geweest en nu zelf maar zien hoe ik mijn rekeningen moet betalen…
    Ben hier goed ziek van en voel me enorm belazerd. Echt geen woorden voor!

    Marc van Balen
    Tegekletter.

    Like

  2. Hallo Burkhard,

    Jullie treffen het niet met al die faillissementen , eerst ik daarna green-constructions toen creo en OOK FLEVOMEER-VASTGOED!!! is failliet .
    Om eerlijk te zijn maakt dat alweer veel goed want daar is alle ellende mee begonnen .
    Ik hoop voor jullie dat jullie woning snel gereed komt .

    met vriendelijke groet,
    Jan de Vries.

    Like

Geef een reactie

