Overleg met Rosario


Met onze kozijnenleverancier hebben we overleg gehad, en er komen de volgende punten uit om oude problemen op te lossen, maar ook nieuwe oplossingen te vinden:

  1. je bestelt een nieuwe achterdeur met een borstwering van 80 cm hoog (is nu wel met mijn vrouw overlegd) tegen een extra prijs van 450,- EUR
  2. we gaan qua zonweringen uit van mySun. Een rits screen lijkt me een voor de hand liggende keuze, echter uit hun website http://www.mysun.nl/screens.php kan ik niet opmaken of nou de 1-delige goed genoeg is of de dubbele geleider een meerwaarde heeft die het het overwegen waard is. Verder heb ik geen bedieningen en logica nodig, omdat alles in ons Domotica systeem zit. Ons interface bestaat uit een aarde-, nul- en twee fasedraden voor op & neer. Ik zou dit graag aan Peter vd Ven willen voorleggen; wellicht stuur je dit naar hem door? Of we spreken eens bij hun in Gouda af; kunnen we ook meteen naar de kleuren kijken …
  3. je krijgt van me nog een overzicht van alle ramen met de indicatie waar de elektrische aansluiting zit; dit zal tot wat wijzigingen t.a.v. de voorliggende offerte leiden
  4. je maakt een prijsje voor de levering (en plaatsing ?) van de 2 Franse balkons; gaarne in RVS kleur. We hebben afgesproken dat de zonwering van de dakkapel binnen de Franse balkon gaat vallen.
  5. ik laat je weten, wanneer de steiger staat en de stukadoor begint; hiermee kunnen we dan ook de plaatsing van de zonweringen plannen als je het gebruik van de steiger handig vindt
  6. je maakt nog een prijsje voor het bouwen van een schuurtje m.b.v. dat kunststof spul; de fundering is 2,5 x 4 m, en we maken natuurlijk gebruik van de bestaande schuurdeur. En wellicht bouwen we de huidige keukenachterdeur ook nog in als een groot , eventueel beloopbaar, raam?!
  7. we zagen een raar raamdorpel; kan deze vervangen worden?
  8. Niet besproken hebben we de magneetcontacten op de ramen & deuren op de BG; ik had dit niet scherp op het netvlies. De magneetcontacten werden toen provisorisch met plakband vastgezet omdat je monteur niet wist of dit wel goed was. Later had ik de monteur van het alarmsysteem die zei dat het niet kan werken als niet op het bewegende deel ook een magneet zit. Ik weet niet beter dat ik toen zowel de stukken voor het vaste gedeelte als ook de losse magneten had; maar van de losse magneten heb ik nu nog een handjevol over. Nu is het een kansloze situatie. Niet alleen de magneetcontacten werken niet, maar doordat de plakbanden loslaten, zitten nu nog de vaste gedeeltes met regelmaat het dichtdoen van het raam / deur in de weg ook. Als lijmen een optie is, wil ik je vragen om mij hiermee te helpen om de vaste en zover nog bestaande losse delen duurzaam vast te zetten.
  9. We hebben nog een aanvullend verzoek: zou het voor jullie mogelijk zijn om ook een balkonhek voor ons te leveren & monteren? Bij voorkeur van het spiegelglas Mirastar met RVS of kunststof Golden Oak constructie.
One thought on “Overleg met Rosario

Geef een reactie

