Elektrisch hek


‘s Ochtends ben ik naar Borent geweest voor een muursleufzaag. Immers wilde ik de sleuven maken voor de leidingen voor de lichten en stopcontacten in de tuinmuur. Vorig weekend had ik al de leidingen aan elkaar geknoopt in een aansluitdoos, die ik vervolgens met vloeibaar kunsthars had uitgegoten. Toen dit hard was, realiseerde ik me dat ik nog het kabeltje voor mijn neus vergeten was. Hiervoor heb ik dan een bestaande en te lange kabel gebruikt om door te lussen.

Maar goed, de zaag werkte goed; behalve een hoop herrie en stof maakte-ie nog twee zaagsneden ook. Quino leende me dan nog zo’n breekhamer, en hiermee was het karwei gauw geklaard:

Geef een reactie

