Zonweringen zijn te bedienen!


Het was kennelijk nog een behoorlijke klus, maar per vandaag zijn alle zonweringen met alle drie varianten, te weten:

  1. via handbediening aan de rolluik actor
  2. via de QuadClient applicatie op de PC / app
  3. via de schakelaars

te bedienen. Hier ging echter een heuse proces aan vooraf met de nodige irritaties:

  1. 8-sep: Ik heb enkele zonweringen getest en zie dat ik een terugmelding krijg, wat voor mij inhoud dat deze dus gewoon werkt.
  2. 16-sep: De Zonwering is nu ingeregeld op gevelrichting zoals je hebt aangegeven.
  3. 17-sep: De zonwering tasters zijn geprogrammeerd, hou er even rekening mee dat je als je ze kort bediend ze ook kort lopen en als je ze vasthoud ze pas doorlopen (ingesteld nu is 1 minuut)
  4. 5-okt: ik kom bij je terug als ik alles in 1 keer gereed heb, ben namelijk eerst in de showroom de problemen aan het simuleren voordat ik ze weer bij jou inlaad.
  5. 13-okt: gereed
  6. 27-okt: Ik laat het je weten als ik ga testen/inprogrammeren
  7. 30-okt: Graag alle zonwering nog testen op functionaliteit, kan vanaf afstand namelijk niets zien.
  8. 31-okt: Ik heb zojuist de keuken zonwering getest en deze ziet er vanuit mijn oogpunt werkend uit? Ik weet natuurlijk niet zeker of de zonwering ook naar beneden gaat want dat kan ik niet zien…
  9. 4-nov: is aangepast
  10. 15-nov: Waar komt ZW3 nu ineens vandaan?
  11. 12-dec: Voor de overige punten zijn ze naar mijn idee opgelost.

Nog open zijn discussies rondom het automatiseren van de zonweringen, het werken van lichtgroepen en de besturing van de verwarming.

Geef een reactie

