Lau Hof is klaar


Vanavond is het eindelijk zover: van 26-09 t/m 19-12 heeft de de bouw van de schuur geduurd. Dus exact 12 weken maar ook 23.000,- EUR verder kan ik nu echter met genoegen op een geslaagde uitvoering van een Lau Hof terugkijken:

Mijn budget van 10.000,- EUR werd dus flink overschreden, en dan zijn de tegels, die ik al eerder had gekocht, nog niet eens meegerekend!

Sterker nog: eigenlijk ben ik ook nog niet klaar, want de volgende punten zijn nog te doen:

  • de bestrating was nog exclusief ook, en is nog in uitvoering
  • vloer van de schuur (met de stenen die over zijn, eventueel met een betonlaag)
  • Sluitwerk van de schuurdeur
  • afwerking van de dak onderkant

Maar aangezien mijn geld nu op is, schuiven deze activiteiten door naar het voorjaar.

Geef een reactie

